Vejledninger (tidl. Metropol)ProgrammerMicrosoft Office MS Outlook - KalenderHvordan tilføjer jeg en privat aftale til min kalender?

Hvordan tilføjer jeg en privat aftale til min kalender?

Der er nogle kalenderaftaler man ikke ønsker at dele og dem kan man markere som private.

Hvis du markerer dem som private, er tiden markeret som optaget og ingen andre oplysninger deles.

Tryk på "Ny Aftale" i Outlook kalender

Tryk på "Ny Aftale" i Outlook kalender

Et nyt vindue åbnes nu

  1. Tryk på "Privat"-markøren
  2. og udfyld så aftaleinformationen
  3. Når du er færdig, trykker du på "Gem og Luk"

Den ser nu således ud i din kalender

Den ser nu således ud i din kalender

Du kan se på hængelåsen at det er en privat aftale.

Du er nu markeret som optaget, men med en privat aftale

Du er nu markeret som optaget, men med en privat aftale

Når andre i organisationen ser på din kalender vil din private aftale være tydeligt markeret som optaget.

Vejledning udarbejdet af Nadia Lindgren Høeg Wagner oktober 2013

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret