Vejledninger (tidl. Metropol)ProgrammerMicrosoft Dynamics CRM OutlookHvordan opretter jeg en opgave i CRM Online der synkroniseres til min Outlook?

Hvordan opretter jeg en opgave i CRM Online der synkroniseres til min Outlook?

Opgaver oprettet i CRM synkroniseres automatisk med Outlook, såfremt brugerens filter er sat op til at tillade dette (tillades som standard).

En ny opgave oprettes i CRM ved at klikke på ”+” ud for kundens aktiviteter:

En ny opgave oprettes i CRM ved at klikke på ”+” ud for kundens aktiviteter:

 

Tryk på "Opgave"

Tryk på "Opgave"

Udfyld de relevante felter

Udfyld de relevante felter
  1. Indtast emne
  2. Indtast eventuel beskrivelse
  3. Tryk på ”Gem” eller ”Gem og luk”

Denne opgave vil herefter automatisk synkroniseres ind i Outlook for den bruger der står som ”Ejer” af opgaven.

Efter synkronisering vises opgaven i Outlook på linje med alle andre opgaver

Efter synkronisering vises opgaven i Outlook på linje med alle andre opgaver

Detaljer vises direkte i Outlook, og man har også muligheden for at klikke ”Vis i CRM” for at se opgaven der

Markeres en opgave som fuldført (”Mark Complete”) i Outlook vil denne information automatisk synkroniseres tilbage til CRM så opgaven får status ”Fuldført” og flyttes ind under lukkede aktiviteter.

Du har nu oprettet en opgave i CRM Online og synkroniseret den til Outlook

Vejledning udarbejdet af Nadia Lindgren Høeg Wagner maj 2015

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret