Vejledninger (tidl. Metropol)ProgrammerMicrosoft Dynamics CRM OutlookHvordan opretter jeg en aftale i CRM Online der synkroniseres til min Outlook?

Hvordan opretter jeg en aftale i CRM Online der synkroniseres til min Outlook?

Aftaler oprettet i CRM synkroniseres automatisk med Outlook, såfremt brugerens filter er sat op til at tillade dette (tillades som standard).

En ny aftale oprettes i CRM ved at klikke på ”+” ud for kundens aktiviteter:

En ny aftale oprettes i CRM ved at klikke på ”+” ud for kundens aktiviteter:
  1. Tryk på "+" ud for kundens aktiviteter
  2. Vælg aftale fra listen af muligheder

Indtast oplysninger om mødet, minimum "Emne" og "Beskrivelse"

Indtast oplysninger om mødet, minimum "Emne" og "Beskrivelse"
  1. Indtast "Emne"
  2. Indtast "Beskrivelse"
  3. Tryk på "Gem"

Dette møde vil herefter automatisk synkroniseres ind i Outlook kalenderen for den bruger der står som ”Ejer” af mødet.

Efter synkronisering vises aftalen i Outlook på linje med alle andre aftaler.

Når din Outlook og CRM synkroniseres, kan du se aftalen i din Outlook

Når din Outlook og CRM synkroniseres, kan du se aftalen i din Outlook

Detaljer vises direkte i Outlook, og man har også muligheden for at klikke ”Vis i CRM” i toppen af Outlook for at se aftalen der.

Du har nu oprettet en aftale i CRM som synkroniseres til Outlook

Vejledning udarbejdet af Nadia Lindgren Høeg Wagner april 2015

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret