Hvordan opretter jeg hurtigt en ny kontaktperson?

For at oprette en hurtig kontaktperson, kan du benytte "Opret"-funktionen øverst på dit Dashboard

  1. Tryk på "+"
  2. Vælg "Kontaktperson"
  1. Indtast fornavnet på kontaktpersonen her
  2. Indtast efternavnet på kontaktpersonen her
  3. Indtast vedkommendes stilling på deres ansættelsessted
  4. Indtast deres arbejdsplads her, i dette felt kan du søge på alle kunder i databasen, hvis du vælger en eksisterende kunde, dannes der en relation og kontaktpersonen vil tilknyttes kunden.
  5. Indtast vedkommendes e-mail her
  6. Indtast vedkommendes mobiltelefon her
  7. Indtast vedkommendes arbejdstelefon her
  8. Indtast vedkommendes rolle: du kan vælge i en dropdownmenu mellem "Indkøber", "Endelig Beslutningstager", "Alm. Medarbejder/Bruger", "Person, der øver indflydelse", "Teknisk Godkender", "Ambassadør" og "Ukendt".
  9. Indtast vedkommendes samarbejdsrelation til Metropol her: du kan vælge mellem "Studerende", "Underviser", "Partner på udvikling af forløb", "Kundeemne", "Kontaktperson Hospital/Kommune/Offentlig Institution/Privat Organisation/Privat Virksomhed/Anden Relation"
  10. Indtast vedkommendes adresse
  11. Indtast vedkommendes adresse hvis der er brug for mere plads til den
  12. Indtast vedkommende postnummer og tryk på luppen som så vil danne en relation mellem postnummer og by. Vælg den rette by.

Tryk til sidst på "Gem" hvis du vil gemme kontaktpersonen

Eller "Annuller" hvis du vil annullere

 

OBS! De felter der er markeret med røde stjerner er obligatoriske, men jo flere informationer du udfylder jo bedre.

Din kontaktperson er nu blevet oprettet.

Vejledning udarbejdet af Nadia Lindgren Høeg Wagner december 2014

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret