Hvordan opretter jeg en ny (potentiel) kunde?

Dette er en vejledning til oprettelse af kunder/kundeemner/potentielle kunder i CRM-værktøjet

OBS! Vær opmærksom på at vejledningen er udarbejdet i testmiljøet og den orange farve derfor vil være erstattet af en blå farve i produktionsmiljøet.

Tryk på "+"

Tryk på "+"
  1. Indtast virksomhedsnavn
  2. Indtast hovednummer
  3. Indtast primær kontaktperson
  4. Vælg Samarbejdsrelation. Der kan vælges mellem "Kundemne", "Potentiel kunde", "Kunde, "Fagligt Netværk", "Samarbejdpartner", "Underviser", "Andet" og "Ukendt"
  5. Under Sektor kan der vælges "Offentlig", "Privat", "Forening/NGO" og "Ukendt"
  6. Under SIS Forretningstype kan der vælges mellem "A - Amter", H - Hospitaler mv.", "I - Andre Institutioner", "K - Kommuner", M - Myndigheder", "S - Skoler", "U - Uddannelsesinstitutioner",  "V - Private Virksomheder", "I - Andre Institutioner", "N: NGO/Forening" og "Ukendt".
  7. Indtast årsindtægt
  8. indtast antal ansatte
  9. Indtast en beskrivelse
  10. Indtast adressen
  11. Indtast yderligere adresseoplysninger
  12. Indtast postnummer
  13. Gem ved at trykke på "Gem"
  14. Annuller ved at trykke på "Annuller"

 

OBS: De stjernemarkerede punkter er obligatoriske at udfylde.

Kundeprofilen er nu oprettet

Kundeprofilen er nu oprettet

Vælg "Vis post" for at se posten og eventuelt indtaste mere information. Se denne vejledning.

Vælg "opret en ny" for at oprette en ny kundeprofil.

Vejledning udarbejdet af Nadia Lindgre Høeg Wagner, December 2014 - opdateret September 2016

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret