Vejledninger (tidl. Metropol)HR og løn/ ØkonomiMedarbejdersiden MedarbejderhandlingerHvordan angiver jeg kontaktinformation på mine nærmeste pårørende?

Hvordan angiver jeg kontaktinformation på mine nærmeste pårørende?

I denne vejledning bliver det forklaret, hvordan du som ansat kan ændre/tilføje kontaktoplysninger på dine nærmeste pårørende via Medarbejdersiden.

Vejledningen tager udgangspunkt i, at du er logget ind på Medarbejdersiden og befinder dig på forsiden.

Vælg den blå menu med dit navn

  1. Klik på den blå menu med dit navn

Vælg "Personlige oplysninger"

  1. Klik på menupunktet "Personlige oplysninger"

Udfyld nærmeste pårørende og klik på "Gem"

Udfyld nærmeste pårørende og klik på "Gem"
  1. Skriv fornavn på din nærmeste pårørende
  2. Skriv efternavn på din nærmeste pårørende
  3. Skriv telefonnummer på din nærmeste pårørende
  4. Vælg hvilken relation din nærmeste pårørende har til dig. Du kan vælge mellem "Ægtefælle", "barn", "forælder" og "andet"
  5. Klik på knappen "Gem" for at gemme de indtastede oplysninger

Når du har gemt, så bliver du på siden og der kommer en besked øverst om, at ændringerne er gemt.

Vejledningen er udarbejdet af Marie Louise Møller og Uffe Boh Steffensen Ussingkær d. 24. april 2014. Senest revideret d. 3. februar 2015.

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret