Hvordan anmoder jeg om ændret stillingsbetegnelse?

I denne vejledning bliver det forklaret, hvordan du som ansat kan indsende en anmodning hos HR om ændret stillingsbetegnelse via Medarbejdersiden.

Vejledningen tager udgangspunkt i, at du er logget ind på Medarbejdersiden og befinder dig på forsiden.

Tal med din nærmeste leder først!

Anmodningsblanketten på Medarbejdersiden har til formål at give HR besked om, at du ønsker at få ændret din stillingsbetegnelse. Både du og din nærmeste leder modtager en kvitteringsmail for din indmelding. Det er dog vigtigt, at du aftaler med din nærmeste leder først om ændring af din stillingsbetegnelse er en mulighed. Professionshøjskolen Metropol har en række godkendte stillingsbetegnelser. Din anmodning skal holde sig inden for rammerne af dette.

Klik på linket "Anmode om at ændre stillingsbetegnelse"

  1. Klik på linket "Anmode om at ændre stillingsbetegnelse"

Udfyld formularen

Udfyld formularen

På siden Anmod om ændret stillingsbetegnelse kan du anmode om at få ændret din stillingsbetegnelse.

  1. I dette felt står din nuværende stilingsbetegnelse
  2. Her kan du angive din nye ønskede stillingsbetegnelse
  3. Klik på Udfør for at sende anmodningen til HR. Der bliver sendt en kvitteringsmail til dig og din nærmeste leder

Hvis din anmodning om ny stillingsbetegnelse godkendes, vil du kunne se din nye stillingsbetegnelse på Medarbejdersiden, på www.phmetropol.dk, IntraPol samt i Metropols øvrige systemer.

Vejledningen er udarbejdet af Marie Louise Møller og Uffe Boh Steffensen d. 23. april 2014. Senest revideret d. 3. februar 2015.

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret