Vejledninger (tidl. Metropol)ProgrammerPrint og kopi Scanning fra printerneHvordan scanner jeg, og sender det indscannede til USB?

Hvordan scanner jeg, og sender det indscannede til USB?

Start med at logge ind på printeren.

Start med at sætte en usb pen/disk i usb porten

1. Når du er logget ind så sæt en usb pen/disk i usb porten (Se den røde pil på ovenstående billede)

2. Vælg "Scan til USB" i billedet som kommer frem.

Sørg for at det som ønskes indscannet, ligger i scanneren og tryk på den grønne knap (se den røde pil). Filen som bliver indscannet, kommer til at ligge i roden på usb-drevet og hedder DOC.pdf.

Hvis der allerede er en fil, som hedder dette, kommer filen til at hedde DOC000.pdf, og efterfølgende DOC001.pdf osv.

Hvis det ønskes at filen skal hedde noget andet, kan det gøres ved at trykke "Arkivering" (1), og bagefter på ikonet ved "Filnavn" (2).

Udarbejdet af Jesper Pedersen - oktober 2017

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret