Vejledninger (tidl. Metropol)ProgrammerPrint og kopi PrintHvorfor kan jeg ikke logge på pcounter webpay / copydan / print / trådløst netværk?

Hvorfor kan jeg ikke logge på pcounter webpay / copydan / print / trådløst netværk?

Der kan være flere årsager til at du ikke kan logge på phmetropol.pcounterwebpay.com. Dette er en kort vejledning om hvordan du kommer omkring de nævnte årsager.

Du har ikke logget på Metropols netværk eller computere før

Det password du fik udleveret ved studiestart til logon på Metropols systemer, var de 4 sidste cifre i dit cprnummer - det password skal valideres og ændres på Metropols systemer første gang.

Du kan ikke bruge det til hverken print, pcounterwebpay, trådløst netværk.

Løsning: Valider dit password og skift password.

Se følgende vejledninger for hvordan du gør det.

Hvordan skifter jeg (som studerende) mit password til Metropols it-systemer når jeg ikke er på Metropol?

Hvordan skifter jeg (som studerende) mit password til Metropols It-systemer på en af Metropols PC'ere?

Hvordan skifter jeg (som studerende) mit password til Metropols It-systemer via PHMconnect?

 

Husk! Du kan tilmelde dig vores sms-service så du kan få tilsendt nyt password via sms - se mere på denne vejledning:

Hvordan tilmelder jeg mig (som studerende) så jeg kan få tilsendt nyt password på sms?

 

Du har glemt dit password

Husk! Du kan tilmelde dig vores sms-service så du kan få tilsendt nyt password via sms - se mere på denne vejledning:

Hvordan tilmelder jeg mig (som studerende) så jeg kan få tilsendt nyt password på sms?

Du bruger dit password til Fronter

Fronter og Metropols password er ikke de samme, medmindre du aktivt har sørget for det.

Dit password er udløbet

Da dit password udløber hver 3. måned, kan du risikere at dit password udløber mens du er på sommerferie, juleferie, orlov eller andet længere fravær fra Metropol.

Henvend dig i Receptionerne eller i Studieservice og husk legitimation (studiekort, kørekort eller andet billedid)

Du kan også skifte password via nettet - hvis du kan huske dit gamle password der er udløbet.

Hvordan skifter jeg (som studerende) mit password til Metropols it-systemer når jeg ikke er på Metropol?

 

Husk! Du kan tilmelde dig vores sms-service så du kan få tilsendt nyt password via sms - se mere på denne vejledning:

Hvordan tilmelder jeg mig (som studerende) så jeg kan få tilsendt nyt password på sms?

Vejledning udarbejdet af Nadia Lindgren Høeg Wagner november 2013

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret