Hvordan indmelder jeg fejl i IntraPol?

Hvis du opdager en fejl i IntraPol skal det indberettes til It support via Serviceportalen: http://service.phmetropol.dk  Vi vil gerne have at alle brugere indberetter de fejl og mangler de støder på.

Når du indberetter fejl skal vi vide så meget som muligt

  1. Vi skal vide hvor du fysisk befinder dig. Det vil sige om du er på Metropols netværk eller uden for f.eks hjemme hos dig selv
  2. Vi skal vide hvilken enhed du benytter, PC, Mac, iPad, anden tablet eller telefon, herunder type: iPhone, Android eller Windows telefon
  3. Vi skal vide hvilken browser du benytter: Internet Explorer, Google Chrome, Safari eller Firefox og også gerne hvilken version
  4. Beskriv trin for trin hvad du gør når fejlen opstår MEGET gerne vedhæftet skærmbilleder. Se her hvordan du tager et skærmbillede: Hvordan tager jeg et skærmbillede?

Vejledningen er udarbejdet af Henrik Abildgaard maj 2014. revideret 20 marts 2017

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret