Vejledninger (tidl. Metropol)It-systemer og servicesIntraPol Forsiden - NavigationHvad gør jeg hvis mine data på min profil i IntraPol ikke er rigtige?

Hvad gør jeg hvis mine data på min profil i IntraPol ikke er rigtige?

Hvis du oplever at dine data i IntraPol ikke er rigtige kan du godt få dem ændret.

1. Hvis du som studerende oplever at der vises forkerte data eller du er knyttet til forkerte grupper:

Du skal henvende dig til studieservice på din uddannelse hvis du ikke er knyttet til de rigtige grupper i IntraPol eller dine data i øvrigt er forkerte. Du skal henvende dig til studieservice på dit studie eller skrive til studieservice@phmetropol.dk

Telefonnummeret kan du selv ændre her: https://password.phmetropol.dk/modules/sms

Hvis det drejer sig om at du gerne vil have et andet telefonnummer der kan sendes sms til hvis du glemmer dit password skal du følge denne vejledning: Hvordan tilmelder jeg mig (som studerende) så jeg kan få tilsendt nyt password på sms? Dette registreres specielt og vises også i forbindelse med PraktikPortalen. Dette telefonnummer kan du se i PraktikPortalen men det skal ændres på http://password.phmetropol.dk som der står i vejledningen.

2. Hvis du som ansat oplever at dine data er forkerte:

Som ansat skal du henvende dig til HR hvis dine data ikke vises korrekt. Det gælder alle data f.eks. kontor eller lignende.

OBS: Dit arbejdstelefonnummer kan ikke ændres til et andet nummer!

Ved alle andre fejl kan du rette henvendelse til Serviceportalen: http://service.phmetropol.dk eller ringe 72487575

Vejledningen er udarbejdet af Henrik Abildgaard oktober 2013. Revideret 9. januar 2018

0 Kommentarer

Tilføj din kommentar

Send mig en E-mail når kommentaren bliver besvaret